בנטל מאגר

הר בנטל הוא פסגה געשית הנמצאת בסמוך להר אביטל הסמוך. מאגר בנטל הוא אחד ממספר מאגרים המשמשים לחקלאות ברמת הגולן עי איגום מי הגשמים הרבים היורדים באזור במהלך החורף.


מאגר בנטל Natural Landmarks Landmarks Northern Lights

הר בנטל הוא תל געשי המתרוממם לגובה של 1165 מטר מעל פני הים.

בנטל מאגר. בקיבוץ מרום גולן שנמצא למרגלות הר בנטל עוד לוקיישן מטורף יש תצפית. במידה ואתם מעוניינים להאריך את הטיול תוכלו להמשיך מהתצפית אל עבר מאגר בנטל. נכנסים בשער הקיבוץ ונוסעים עד לכביש גישה שיוצא מהקיבוץ ומתחבר לשביל הגולן.

מכאן לשוטטות ברגל באזור מאגר המים. בשולי המאגר ישנם שני צינורות דרכם זורמים מים אל המאגר. ההר נמצא ממערב לעיר הסורית קוניטרה ומדרום ליישוב מרום גולן השוכן למרגלותיוההר הוא חלק מקו.

לפני חודשיים בדיוק במאגר בנטל. הר בנטל מאגר מרום גולן אתר בב אל הווא מטעי עמק הבכא אנדרטת עמק הבכא. בחורף הגדול של 1992 התרחשה כאן דרמה רטובה.

במקום ישנה חנייה מסודרת וההליכה באתר קצרה וידידותית למשתמש. ההגעה לתצפית המרשימה של הר בנטל היא פשוטה ונוחה. הר בנטל הוא הר געש רדום בצפון-מזרח רמת הגולן שפסגתו מגיעה לגובה של 1165 מטרים מעל לפני הים.

דייג בישראל מאגר מים בנטל. מצפה מאגר בנטל הוא גן קטן ויפהפה והוא נראה כמו גלויה. היעד הוא מאגר המים של מרום גולן.

אין ספק שהוא גם אחד היפים מבין המאגרים עם נוף מרהיב. הר בנטל הוא הר געש רדום בצפון-מזרח רמת הגולן שפסגתו מגיעה לגובה של 1165 מטרים מעל לפני הים. נסענו לכיוון קיבוץ מרום גולן.

יש 2 כניסות אפשריות האחת דרך הקיבוץ עצמו. התצפית משקיפה כמובן על מאגר המים שהוא אחד ממאגרי המים הגדולים בגולן. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

התחנה משדרת נתוני מזג אוויר בזמן אמת. תצפית מאגר בנטל נמצאת בקיבוץ מרום גולן. הישגי מדינת ישראל הניכרים במסלול.

מלבד המאגר תראו מכאן את טורבינות הרוח של רמת הגולן וגם את הר החרמון. מאגר המים בנטל נמצא בסמוך לקיבוץ מרום גולן ומתחת להר בנטל Tal ar-Ram je hora sopečného původu o nadmořské výšce 1171 metrů na Golanských výšinách בדיסקרטיות בעיבוד ובהצגה נוחה. רמת הגולן נמצאת בגובה של 400-1000 מטרים מעל פני הים והיא מתנשאת ממזרח לכנרת הנמצאת כ-200 מטרים מתחת לגובה פני הים.

הר בנטל הוא תל געשי אחד מני רבים מתילי הגעש ברמת הגולן הישראלית. פיתוח חקלאות חקלאות משגשגת ייחודית לאזור צפון הגולן. מאגר בנטל שנבנה בשנות ה-80 קולט מי גשמים ונחלים מקומיים.

הזרמת המים החמים יוצרת מעין גקוזי של הטבע אל מול נוף מרהיב של מאגר והר בנטל. תצפית על מאגר בנטל בתוך קיבוץ מרום גולן. מאגר בנטל אפריל 2017 רמת הגולן היא רמה בזלתית הנמצאת ממזרח ל כנרת ול עמק החולה.

ההר נמצא ממערב לעיר הסורית קוניטרה ומדרום לקיבוץ מרום גולן השוכן למרגלותיוההר הוא. המאגר שורץ קרפיונים וכסיפים. ניתן לצפות גם בשידור חי ממצלמה המוצבת בהר בנטל.

חוות הרוח בעמק הבכא כוללת שלושים טורבינות רוח לייצור חשמל בצפון הרמת הגולן. תחנה מטאורולוגית בהר בנטל בגובה 1171 מטר מעל פני הים. מאגר בנטל הוא אחד ממאגרי המים הגדולים והיפים בגולן.

גובהו של בנטל הוא 1164 מטר מעל פני הים והוא נוצר כתוצאה. הגן משקיף אל עבר מאגר בנטל וחוות הרוח בעמק הבכא. מסתבר שהיינו יחידי סגולה וזכינו להיות שם בזמן שהוזרמו למאגר מים חמים.

טוב זה לא באמת טיול אך לא חשבתם שאדלג את הלוקיישן המטורף הזה. מותר לדוג בחכה אסור ברשת. משמם של השניים ניתן ללמוד כי הר אביטל מעט גבוה יותר אך שניהם שייכם לאותו רכס געשי.


Pin On Modern Israel Sites


Mount Bental Was One Of My Favourite Mountain Peaks To Visit In Israel There Are Great Panoramic Views Of The Gol Holy Land Israel Israel Travel Golan Heights


צילום מהמסע לטנזניה יגאל אמס Elephant


Mount Bental Observation Point Merom Golan Zefat Holy Land Mansions House Styles


בריכת דורה פארק השלולית נתניה Places To Visit Painting Art


Pin On הפקת פסח

More Articles

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "בנטל מאגר"

Posting Komentar