אמי פלמור איילת שקד

הפרסומת של איילת שקד השיר של משה כחלון התחפושת המפתיעה במיוחד של מנכלית משרד המשפטים אמי פלמור והתמונה. היא אחת המנכליות הטובות במדינה.


מנכ לית משרד המשפטים אמי פלמור גבות הורמו כשאיילת שקד לא פיטרה אותי

איילת שקד נלחמת בפוליגמיה.

אמי פלמור איילת שקד. פלמור שמסכמת חמש שנים בראשות משרד המשפטים ויותר משני עשורים בתפקידים שונים במשרד סירבה להתייחס למהפכת המשילות של שרת המשפטים לשעבר איילת שקד שבליבה מינוי של יותר משרות אמון על בשירות הציבורי על ידי פוליטיקאים. יור הימין החדש ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד אמרה. אמי פלמור נפרדת ממשרד המשפטים לאחר 23 שנות כהונה.

אמי פלמור ניהלה את משרד המשפטים בתקופת כהונתי בצורה מקצועית. גם במערכת הפוליטית כאמור לא נותרו אדישים להחלטת אוחנה. לכאורה המהלך של אוחנה לגיטימי אבל העיתוי מעלה צחנה בלתי נסבלת.

אמי פלמור ניהלה את משרד המשפטים בתקופת כהונתי בצורה מקצועית ויעילה. אמי פלמור היא מנכלית מעולה ומקצועית. חזרתה למרכז הבמה של שקד שהשאירה את מנכלית המשרד אמי פלמור בתפקידה הצליחה להטריף את הדייר והדיירת מבלפור.

חבר הסיעה מיכאל ביטון מתח ביקורת שר המשפטים. פלמור החלה את כהונתה אצל ציפי ליבני כשרת משפטים והמשיכה לכהן גם תחת שרת המשפטים הקודמת איילת שקד. אני מבקשת להודות לשרות ציפי לבני ואיילת שקד על ההזדמנות האמון והגיבוי שקיבלתי לנהל משרד מהחשובים והמשפיעים במדינה.

חכ קארין אלהרר כחול לבן פנתה ליועמש כנגד הדחתה של המנכלית פלמור. איילת שקד הגיבה בטוויטר לפיטורי המנכלית. פלמור שכיהנה כמנכלית משרד המשפטים תחת השרה ציפי לבני והשרה איילת שקד אמרה על פרישתה.

המהלך המפתיע הוביל לתגובות משלל קצוות הקשת הפוליטית. כמה ימים לפני ששר המשפטים אמיר אוחנה החליט להדיח את מנכלית משרד המשפטים אמי פלמור בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו שיתף בפייסבוק פוסט בו פלמור מתויגת כאשת שמאל. אמי פלמור מונתה על ידי ציפי לבני וזכתה לאמון של ימנית אחת - איילת שקד.

הפוסט שכלל מתקפה משולבת על איילת שקד ופלמור ששירתה תחתיה. במהלך כהונתי ביצענו פעולות נרחבות לשיפור השירות לאזרח בכל מחלקות המשרד לשילוב וקידום אוכלוסיות. בטקס הפרידה מהשרה איילת שקד במשרד המשפטים בלט רגע מרגש אחד שבו הזכירה מנכלית המשרד אמי פלמור את האמירה השוביניסטית של השר לשעבר יוסף פריצקי כי זו פעם ראשונה ששרת משפטים יכולה לככב בלוח שנה שתלוי במוסכים.

תפקיד מנכל המשרד הינו משרת אמון וניתן להחלפה על ידי. הפוסט שכלל מתקפה משולבת על איילת שקד ופלמור ששירתה תחתיה כמנכלית משרד המשפטים קבע כי הידעתם שאיילת שקד מינתה אשת השמאל למנכלית משרד המשפטים העוזרת לשעבר של זהבה גלאון אמי פלמור. ספין שנועד לאגף את איילת שקד מימין פיטוריה של מנכלית משרד המשפטים אמי פלמור הוא ספין ריק מתוכן של השר אמיר אוחנה שמטרתו אחת - למצב אותו כלוחם הגדול במערכת המשפט השנואה כל כך על הימין ואולי לזכות למינוי.

ההחלטה לפטרה בתקופת ממשלת מעבר היא לא סתם תמוהה אלא בניגוד. לא נאפשר עוד ביזוי נשים והזנחת ילדים לוועדת השרים לענייני פוליגמיה בראשות איילת שקד דווח כי קיימת עלייה משמעותית באכיפה פלילית. שרת המשפטים לשעבר איילת שקד מסרה כי אמי פלמור ניהלה את משרד המשפטים בתקופת כהונתי בצורה מקצועית ויעילה.

כאמור פלמור החלה לכהן בתפקיד בתחילת פברואר 2014 במקומו של דר גיא רוטקופף לאחר שמונתה לתפקיד על ידי הממשלה בהצעת שרת המשפטים ציפי לבני והמשיכה לכהן בתפקיד לאחר מינויה של איילת שקד לתפקיד שרת המשפטים בחודש מאי 2015. איילת שקד ואמי פלמור בוועדה לקידום מעמד האישה ולשיוויון מגדרי בנושא התמודדות עם תופעת. פלמור שימשה בין היתר כחברה בצוות המשא ומתן לשחרורו של גלעד שליט.


דו ח הגיוון התעסוקתי במשרד המשפטים נשים מהוות יותר ממחצית הדרג הניהולי אתר החדשות דבר


אנחנו נהיה עמוד השדרה של הקואליציה מקור ראשון


איילת שקד Ayelet Shaked הממשלה אישרה עכשיו את הדו ח החשוב שהכינה מנכלי ת משרד המשפטים אמי פלמור הדו ח למיגור הגזענות נגד יוצאי אתיופיה הרבה המלצות חשובות אנחנו בדרך הנכונה בתמונה עם


איילת שקד שרת המשפטים 100 המשפיעים של מגזין Themarker Themarker


משרד המשפטים רושם הישג זינק במדד Doing Business


משרד המשפטים מעל מיליון פניות בשנה שרת המשפטים חונכת את מרכז השירות והמידע המשודרג של משרד המשפטים


התשובה ל לוח השנה במוסכים יומן הנשים שקידמה איילת שקד


מנכ לית משרד המשפטים אמי פלמור גבות הורמו כשאיילת שקד לא פיטרה אותי


משרד המשפטים טקס חנוכת בית הדין לעררים מחוז דרום במעמד שרת המשפטים איילת שקד


אמי פלמור משרד המשפטים מתנהל כעת בצורה מורכבת מקווים שהמצב יתבהר במהרה כלכליסט


איילת שקד היא המודל שאתן רוצות לבנות שלכן במיוחד אם הן יפות און לייף


אמי פלמור נפרדת ממשרד המשפטים איילת שקד Ayelet Shaked פייסבוק


X3v8 Jkgrmbwbm


מועצת רואי החשבון תבחן את רמת הקושי של מבחני ההסמכה


התשובה ל לוח השנה במוסכים יומן הנשים שקידמה איילת שקד


מנכ לית משרד המשפטים אמי פלמור גבות הורמו כשאיילת שקד לא פיטרה אותי


מנכ לית משרד המשפטים אמי פלמור גבות הורמו כשאיילת שקד לא פיטרה אותי


אמי פלמור נפרדת ממשרד המשפטים איילת שקד Ayelet Shaked פייסבוק


איילת שקד מציגה טאבו מקוון שיקצר 30 מהתורים בלשכות וואלה נדל ן

More Articles

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "אמי פלמור איילת שקד"

Posting Komentar